مدیریت دانشجويي با مجموعه ادارات تحت پوشش خود تامين‌كننده نيازهاي عمومي دانشجويان گرامي است. دانشجويان عزيز مي‌توانند براي تأمين نيازها و رفع مشكلات خود در زمينه‌هاي تغذيه، مشاوره، خوابگاه‌ها، خدمات پزشكي، فراغت از تحصيل و ... به ادارت تابعه مراجعه كنند. پي‌گيري‌هاي لازم جهت فعاليت‌هاي فرهنگي و ورزشي نيز توسط حوزه دانشجويي انجام مي‌شود و دانشجويان توانمند و صاحب ذوق مي‌توانند با مراجعه به مراكز تعيين شده ضمن همكاري و بروز استعدادهاي خود فضايي با طراوات را در محيط تحصيل ايجاد نمايند.


 
  1- اداره خدمات دانشجويي دانشكده‌ها
امور دانشجويي در دانشكده‌هاي دانشگاه مستقر بوده ضمن راهنمايي اداري مورد‌نياز دانشجويان خدمات ذيل را نيز ارائه مي‌نمايند.

  • صدور كارت اعتباري
  • تحويل و توزيع كارت‌هاي دانشجويي دانشجويان جديد
  • تحويل نامه‌هاي پستي رسيده براي دانشجويان
  • تحويل نامه‌هاي انضباطي دانشجويان
  • نگهداري و تحويل اشياء گمشده
  • مكاتبه با مركز آزمون جهت صدور كارت دانشجويي (انتقالي، فاقد كارت، مفقودي)
  • مكاتبه با مركز آزمون جهت تصحيح كارت دانشجويي و تغييرات انجام شده در شناسنامه
  • برگزاري اردوهاي دانشجويي و همراهي با دانشجويان در اردوهاي آموزشي و علمي و فرهنگي
  • تقسيط شهريه (ارائه فرم تقاضا و ثبت در سيستم)
  • رسيدگي به تقاضاي تخفيف شهريه مراجعه‌كنندگان
  • تذكرات لازم در زمينه رعايت شئونات دانشجويي
  • همكاري با اداره فارغ‌التحصيلان جهت تكميل پرونده دانشجويان
  • سركشي و نظارت بر سرويس‌هاي دانشجويان (داخل و خارج شهر)
  • رسيدگي به تقاضاي مراجعه‌كنندگان درخصوص نقل و انتقالات (ميهماني و انتقال دائم)
  • پيگيري مسائل و حوادث غير مترقبه دانشجويي
  • تمديد كارت‌هاي دانشجويان فارغ‌التحصيل
  • ورود اطلاعات دانشجويان فارغ‌التحصيل
  • همكاري هاي لازم و ضروري با بخش‌هاي مختلف حوزه معاونت دانشجويي و واحدهاي تابعه دانشگاه در صورت لزوم

  2- اداره فارغ‌التحصيلان

  • روال فراغت از تحصيل
  • تحويل مدارک فراغت از تحصيل
  • اعلام مدارك مورد‌نياز جهت فراغت از تحصيل

مدیریت مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی تعالی، ورود شما کاربر محترم را به پایگاه اطلاع رسانی این مرکز گرامی می دارد.

ساعات کاری دانشگاه

به اطلاع کلیه دانشجویان و مراجعه کنندگان محترم می رساند که ساعات کاری مؤسسه آموزش عالی غیر انتفاعی تعالی، شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 14 می باشد.

 

  • اتاق 101 مدیریت
  • اتاق 102 آموزش
  • اتاق 103 دبیرخانه
  • اتاق 104 انفورماتیک
  • اتاق 105 مالی
جستجو