جهت دریافت اطلاغاتزمان بندی برگزاری پایان نامه های کارشناسی ارشد اینجا را کلیک نمایید
Has no connect to show!
امروز: 8
دیروز: 11
این هفته: 72
این ماه: 215
مجموع: 91267
03/01/31
جهت دریافت اطلاغاتزمان بندی برگزاری پایان نامه های کارشناسی ارشد اینجا را کلیک نمایید
جهت دریافت برنامه هفتگی 991 اینجا را کلیک نمایید .
بسم الله الرحمن الرحیم
قابل توجه دانشجویان محترم کارشناسی ارشد ورودی سالهای 94، 95، 97 و 98
با سلام و احترام؛
به اطلاع می رساند؛ با توجه به طولانی شدن مدت زمان دفاع از پایان نامه برای فارغ التحصیلی، بر اساس ضوابط وزارت علوم از آنجا که بیش از 3 سال از ثبت نام دانشجویان ورودی سالهای 94 و 95 گذشته است این دانشجویان از نظر مقررات، اخراج تلقی می گردند که باید برای تسویه حساب و دریافت پرونده آموزشی صورت شخصی و حضوری به موسسه تعالی مراجعه نمایند. دانشجویان ورودی 97 و 98 نیز حداکثر باید تا پایان اسفند ماه سال جاری نسبت به دفاع از پایان نامه خود اقدام نمایند. در غیر این صورت مسئولیت عواقب تحصیلی به عهده دانشجویان می باشد.
بدیهی است از آنجا که موسسه تعالی در سال 1400-1399 پذیرش دانشجو در هیچ مقطعی را ندارد انتظار دارد با جدیت و حساسیت به این ابلاغیه توجه گردد.
رئیس موسسه آموزش عالی تعالی
دکتر احمد عابدی آرانی
به نام خدا
با احترام؛
به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم میرساند با توجه به مشکلات مالی و عدم به حدنصاب رسیدن دانشجویان در رشته های مربوطه اعم از کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد خواهشمند است از انتخاب رشته در این موسسه خودداری فرمائید.
رئیس موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی تعالی
دکتر احمد عابدی آرانی
بسم الله الرحمن الرحيم
دانشجويان محترم
با سلام و احترام
جهت اطلاع از تاريخ و ساعت دقيق امتحانات اينجا را كليك كنيد.
بسم الله الرحمن الرحيم
دانشجويان گرامي با سلام و احترام ضمن آرزوي سلامتي و نشاط
در صورتيكه كه مشمول كميسيون بررسي موارد خاص ميباشيد مدارك ذيل را به صورت كامل تهيه و به مديريت محترم دانشجويي خانم محبوبه راشدي تحويل نماييد.
1) نامه درخواست دانشجو به منظور طرح پرونده در كميسيون بررسي موارد خاص و افزايش سنوات به معاون محترم آموزشي و پژوهشي جناب آقاي دكتر عبدالحميد سلمان خاكسار به همراه امضاء
2) نامه درخواست استاد محترم راهنما به منظور طرح پرونده در كميسيون بررسي موارد خاص و افزايش سنوات به معاون محترم آموزشي و پژوهشي جناب آقاي دكتر عبدالحميد سلمان خاكسار به همراه امضاء استاد محترم راهنما و اعلام تاريخ دفاع
3) ثبت نام در سامانه جامع امور دانشجويان ( سجاد) به آدرس www.portal.saorg.ir و دريافت كدرهگيري
4) پرداخت فيش به مبلغ 12 هزار تومان بانك ملي به شماره حساب 0110808399004 به نام خدمات آموزشي دانشگاه قم
جهت دريافت نمونه فرمت نامه درخواست اينجا را كليك كنيد.
باتشكر
بسمه تعالی
سلام علیکم
ضمن عرض تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه بویژه نیمه شعبان ، وبا آرزوی سلامتی برای اساتید و کارکنان و دانشجویان محترم وبا توجه به وضعیت موجود و رعایت پروتکل های ستاد بحران کشور مبنی برممنوعیت تشکیل کلاسهای حضوری، این موسسه اقدام به را ه اندازی کلاسهای مجازی نموده است.
لذا :مستدعی است اساتیدمحترم طبق برنامه هفتگی ترم(۹۸۲ ) که در سایت دانشگاه موجود است. در روزها و ساعات مقرر اقدام به تدریس نموده و دانشجویان ارجمند موظف به شرکت در کلاسهای مجازی میباشند. درصورت هرگونه تغییر متعاقبا اطلاع رسانی میگردد.ضمنا جهت برقراری کد کاربری و رمز با آقای مهندس محمد علی فقیه میرزایی و خانم مهندس حسن پور هماهنگ نمایید.
ضمننا گروه اساتید و دانشجویان در whats app تشکیل گردیده است.
رییس موسسه دکتر احمد عابدی
ازطرف حسین فقیه میرزایی ۹۹/۱/۱۷
قال رسول الله (ص):
النظافة من الایمان
براستی که نظافت جزئی از ایمان است.